Shadow of the Tomb Raider Nowości – Trailer – Gameplay – Informacje

Shadow of the Tomb Raider Nowości - Trailer - Gameplay - Informacje

Opierając się na recenzjach, stworzyliśmy wszystko, co musisz wiedzieć o Shadow of the Tomb Raider, składające się z wszystkich aktualnych informacji, dnia premiery, rozgrywki, a także naszego najnowszego praktycznego skrótu.

Lara Croft powraca w grze Crystal Dynamic, a także w filmie Eidos Montreal Shadow of the Tomb Raider. Ostatnia faza nowej trylogii słynnej bohaterki została przygotowana, by była znacznie mroczniejsza, a Lara zmusiła się, by napotkać mroczną, morderczą presję, z jaką przybyła, starając się chronić przed katastrofą, którą sama wywołała. Utrzymywanie formuły wyprawy, bitwy, a także rozwiązywania problemów; jest gotowy jako dodatkowe mocne wejście do wyjątkowej kolekcji.

Dzień inauguracji Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider pojawi się z pewnością 14 września 2018 roku. Z pewnością zostanie wydany na Xbox One, PS4 oraz na PC. 

Zdobycie szansy na grę w Shadow of the Tomb Raider Download , zaskoczyło mnie, jak poradził sobie z tym, aby osiągnąć dokładnie to, co było przedtem, a jednocześnie ujawnić postępujące dojrzewanie Lary, by stać się kobietą, z którą ma dwadzieścia cztery lata. Niemniej jednak niepokojący był problem, który wydawał się nieco przesadzony, podobnie jak w poprzednich 2 grach wideo, odpowiedni także w pakiecie zbudowanym w 2013 roku. Obecnie, po rzeczywistej dyskusji E3, dokładnie o tym, co Eidos faktycznie obsługuje te zmartwienia zostały w rzeczywistości zdeponowane, a Darkness przygotowano jako niesamowity pakiet.

Doświadczając prostego sektora od otwarcia gry wideo, Eidos pokazał kilka swoich otwartych obszarów świata, które bardziej wciągają się w doświadczenie. Jednym z takich centralnych obszarów jest Paititi – masywny, bogaty obszar, który jest jeszcze bardziej znaczący w porównaniu do wszystkiego, co wcześniej znajdowało się w kolekcji. Wyimaginowane miejsce w Peru, jego piękny pokój w lesie z Majów, Inków i pomysłów Azteków. Dzięki niesamowitemu, estetycznemu stylowi Darkness, stare miasto jest niesamowitym widokiem, aby zobaczyć Lara odkryć.

Lara może komunikować się z mieszkańcami, zdobywać poboczne zajęcia, a także odkrywać miejsca pochówku ukryte w znaczącym obszarze. Ćwiczenia poboczne mogą się różnić od śledczych do zwykłych. Podczas jednej z dyskusji Lara rozmawiała z dzieckiem o utraconych kościach, z jej ofertą, aby pomóc je odkryć. W każdej dyskusji, w której jest energiczną osobą lub przechodzącą podsłuchiwaczem, istnieje podtekst „kultu”, który z pewnością wywoła trudności dla całej społeczności. Niemniej jednak, dokładnie to, czym jest ten zespół, a także co właściwie zrobił, nie zostało sprawdzone. Intryga została w eterze, który można znaleźć po uruchomieniu gry wideo we wrześniu.

Wspaniale było zobaczyć, że Lara po prostu zbłądziła wokół tego ogromnego centrum, zamiast poprowadzić go w dół lub po prostu skierować do następnego celu. Mając do wyboru starania, a także chwytanie celów wzdłuż drogi, łączenie się z osobowością, która może być nieistotna dla członka rodziny w grze wideo naraz, jest czymś, czego kolekcja nie widziała wcześniej. Jednak w grę wchodziła większa głębia, co sprawiło, że bardzo chciałem ją wykorzystać.

Ta część demonstracji gromadzi ekspedycję miejsca pochówku odkrytego w Paititi. Jeszcze raz, zupełnie nowa metoda tworzenia miejsc pochówku przez Eidos przerażająca w przeciwieństwie do oszałamiającej lokalizacji faktycznie przechodzi przez.

Miękkie oświetlenie z samotnego zasobu, który dotyka głównego miejsca pochówku, obnosza niezwykłą informację o atmosferze. Cliff, a także betonowe ramy ukazują się w rzeczywistości jak mrok, tańcząc w nich wiele dzięki migoczącym lampionom. Nadchodzące z hałasem rockowych przedmiotów wyzwanie, które rozbijają się wzajemnie, otwierając kolejne miejsca, gdy Lara rozwiązuje zagadkę, jest naprawdę doskonałe do budowania świata. Podczas gdy Eidos absolutnie uśmierza niepokój i klaustrofobię ograniczonych obszarów, sprawiając, że miejsca pochówku naprawdę czują się wyjątkowo niegościnne, trudno nie docenić ich atrakcyjności.

Po kolei docieramy do Lary w lesie, korzystając z jej doświadczenia i nowo odkrytej wrogości w eliminowaniu każdego przeciwnika bez wykrycia.

To, co dzieje się w tym doświadczeniu, sprawia, że ​​Lara staje się zabójcą. Pozostaje wysoko w drzewach, wykorzystując groty związane toksyną, która wywołuje niepokój u przeciwników, a także sprawia, że ​​wizualizują, strzelając do innych złych ludzi, aby zmniejszyć liczbę. Utrzymuje to korzyści całkiem na krawędzi Crofta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *